کلاس های آمادگی آقایان !
اینجا خاطراتـــــــه که ماندگار میشه
تاریخ : 9 / 2 / 1391
نویسنده :

 برنامه کلاس های آمادگی آقایان جهت رسیدن به سطح هوشی یک خانم به شرح زیر میباشد:

 اهداف آموزشی :

کلاس های آمادگی دایم برای مردان تا عضوی از بدنشان به نام مغز را فعال کنند عضوی که در واقع آنان در عمل منکر وجود آن هستند.

برنامه 4 واحد اجباری

واحد 1 : کلاس های اجباری

1. بیاموزیم چگونه بدون مادرمان زندگی کنیم. (2000 ساعت)

2. زن من مادر من نیست! (350 ساعت)

3. تمام درآمدم را به زنم می دهم. (550 ساعت)

4. زن من پرستار من نیست.

5. زن من کلفت من نیست.

واحد 2 : زندگی مشترک

1. بچه دارشدن بدون احساس حسادت. (50 ساعت)

2. من دیگر به دوره های دوستانه زنم دوره احمق ها نمی گویم. (500 ساعت)

3. ترک اعتیاد به بازی کردن با کنترل از راه دور تلویزیون. (550 ساعت)

4. من پیشرفت کردم و تکبر را کنار گذاشتم! ( تمرین عملی همراه با CD )

5. من دیگر دوش استخر را با دوش حمام اشتباه نمی گیرم.

6. چگونگی انتقال لباس های کثیف به سبد بدون پخش و پلاکردن آنها. (500 ساعت)

7. چگونگی بهبود یافتن از سرماخوردگی بدون از دست دادن امید به زندگی. (200 ساعت)

8. چگونگی تنهایی لباس پوشیدن، تنهایی لباس انتخاب کردن و دانستن محل لباسها.

واحد 3: تفریح و سرگرمی

1. اتوکشی در دو مرحله:

الف) یک پیراهن در کمتر از 1ساعت
ب) تکرار با دیگر لباس ها (تمرین عملی)

2. تمیزکردن خانه به عنوان فعالیتی مطلوب و دلپذیر.

3. فراموش نکردن بیرون بردن زباله ها.

4. به خاطر سپردن معنای جاروبرقی: وسیله ای برای تمیزکردن خانه که گرد و خاک و آشغالها را جمع می کند. (برای استفاده بهتر به بخش 1 واحد 4 توجه کنید.)

5. چگونگی استفاده از دستمال گردگیری.

6. جمع کردن خرابکاری ها بعد از انجام تعمیرات در خانه.

7. بیاموزیم معادل زنانه ی نشستن جلوی تلویزیون؛ ایستادن کنار اجاق گاز نیست!

واحد 4: کلاس آشپزی

سطح 1 (مقدماتی) : وسایل خانه:

ON: روشن کردن دستگاه برقی
OFF: خاموش کردن دستگاه برقی

سطح 2 (پیشرفته) : درست کردن اولین سوپ آماده بدون سوزاندن آن.

(تمرین عملی: قبل از اضافه کردن مواد، آب را بجوشانید!)

سطح 3 (تخصصی) :

درست کردن چای بدون فراموش کردن آب و چای، و دم کردن آن داخل قوری و نه کتری!

سطح 4 (عالی): تعارف کردن چای بدون این که نصف آن در سینی بریزد.

 

 
 

 




|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
موضوعات مرتبط: سرگرمی , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
فکر نکن نمیشناسی...!!! در تاریخ : 1391/2/11/1 - - گفته است :
سلام خیلی باحال بود خیلی خوشم اومد من که میشناسین ....من فکر نکن نمیشناسی معروف هستم که همه توی کفم موندن ....!!! سلام قابلتونو نداشت نه میشناسمتون نه دوست دارم بشناسمتون ...........اما فکر کنم خودتون بیشتر تو کف این موندید که الان کیا میخوان بدونن شما کی هستین

<-CommentGAvator->
مجتبی در تاریخ : 1391/2/9/6 - - گفته است :
دیگه چیز دیگه ای اگه مونده هم بگو... تعارف نکنی یه موقع نه دیگه ظاهر و باطن همینا بود انشاالله در پستای بعدی سعی میکنم کامل و جامع تر بذارم آخه میبینم طرفدار زیاد داشت
_______________________________________ پاسخ: باشه :)) آخه اینارو همشونو پاس کردم :)

<-CommentGAvator->
رضا در تاریخ : 1391/2/9/6 - - گفته است :
چرت و پرت بود

من دیگه به دوره های دوستانه زنم دوره احمق ها نمیگم یعنی چی؟؟
نمیدونم از بینه اون همه قسمت این تیکشو که خودمم متوجه نشدم از من میپرسین اصل قسمتای دیگه ش بود که امیدوارم مفید بوده باشه براتون

<-CommentGAvator->
الهه در تاریخ : 1391/2/9/6 - - گفته است :
فکرکنم همه رو مردودبشننه الهه جان اگه از الان تمرین کنن شاید در آینده بتونن نیمی از اینا رو انجام بدن


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب